Svin med kallt kaffe slipper gå långt från bussen

Jag vet nu att jag har kompanjon när jag ska råna en bank. Johan ställer upp. Sen ska vi köpa en varsin lägenhet på söder, kanske blir vi grannar?

Och nu över till något annat. 
Idag har varit en fullspäckad dag, men jag hann klämma in en liten fika på 20 minuter när jag kom fram till Norrköping från skolan.Hanna som är en vänlig själ hade pengar över och bjöd mig. Sen var jag tvungen att rusa till jobbet.
För cirka 50 minuter sen gick jag och broder Jacob av bussen. Till min och min brors stora förskräckt är busshållplatsen flyttad ca 30 meter längre ifrån vårat hus än tidigare!  När vi kom in sa mamma att hon hade en present åt oss. ”Vad kan det vara?” tänkte jag och hoppades att hon inte skulle komma med någon obetald räkning eller liknande. Det hon hade var två sprutor med vaccinet mot svininfluensan.

Nu är jag säker mot svin och influensor. Mitt kaffe är kallt och mesigt.


Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare

fantastisk överskrift!

2009-11-26 @ 11:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0