Kall som en fryst köttbulle

Idag föll den första snön.

På föreläsningen började jag fundera på varför alla reagerar så starkt på den första snön. Allas blickar drogs från läraren till närmsta fönster när snön blev allt tätare. Själv försökte jag att koncentrera mig på föreläsningen som handlade om poetiska texter i bibeln.
Jag läser nämligen religionsvetenskap och just nu har vi en delkurs om bibelvetenskap. Mycket intressant ämne!

Nu är det bara kallt och blött ute. Jag fryser och känner mig som en fryst bulle gjord av kött.

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Ella

att känna sig som en fryst köttbulle måste vara jobbigt. man kan ju inte röra sig så mycket då?

2009-11-05 @ 19:07:33
URL: http://saasso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0