Jobbintervju och ångestfilm

Har idag varit på min första jobbintervju någonsin. Om lite mindre än en vecka ska jag få veta hur det gick.. men det skulle sitta fint med ett kvällsjobb, pengarna är varmt välkomna!

Mina föräldrar är i Egypten, ingen av alla mina tusen (egentligen fyra) syskon är här. Men frukta icke för det! Ella Pella Papperskorg är på väg ut till Vånga. Jag tror jag ska övertala henne att titta på The Wall med mig.

Det är nog min favoritfilm. En hel film fylld med ångest, smärta, en mans mentala isolering från omvärlden och bäst av allt, Pink Floyds genigaliska musik rakt igenom. Kan detta bli något annat än en berörande film?

Jag älskar det!


Kommentarer
Postat av: Ella

Vi kollade aldrig på The Wall. Men jag håller fullständigt med dig, underbar är vad den är!

2009-11-18 @ 20:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0