Dagens namnsdagsbarn får en kul jul

Idag har Anders och Andreas namnsdag. Jag förstår inte hur man håller koll på de namnen. Jag blandar alltid ihop dom! Varför ha två nästan identiska namn.

Efter en natt utan sömn var det dags att gå upp kl 04.30 imorse. Åkte till Linköping, skrev en tenta, åkte hem. Om en liten stund ska jag åka igen, ska in till Norrköping och jobba. Hoppas jag lyckas få in pengar ikväll!

Snart är det jul och jul är kul. Jul måste ju vara roligt, varför skulle det annars rimma på kul?


Kommentarer
Postat av: Eka!

Ska du vara Lucia? Fy vad kul! Värt!



För övrigt rimmar jul på ful också, men inget är den ful heller, inte heller gul, och förhoppningsvis slipper man strul!

2009-11-30 @ 16:59:09
URL: http://ekaaa.blogg.se/
Postat av: Hemlig Beundrare

bra att slutledningsförmågan finns där.

2009-11-30 @ 20:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0