Bland cyklar och knark

Funderar på hur jag ska fördela mina pengar. Jag insåg idag att jag måste köpa alla julklappar för de pengarna jag får imorgon.. hur ska det gå ihop sig när jag redan nu har en massa obetalda böcker?

Kanske att jag ska börja sälja knark? Men hur kommer man in i den branschen? Jag har nog inte rätt kontakter. Vad kan jag mer göra? Råna folk på stan? Men nästan alla har kort och inga kontanter nu för tiden! Jag kan ju satsa stort och ta en bank! Då måste jag ha några medrånare så att det går lättare. Sätter man ut en annons ”medhjälpare till bankrån sökes”?


Kommentarer
Postat av: Eka!

Jag är på! ;)

2009-11-24 @ 23:38:52
URL: http://ekaaa.blogg.se/
Postat av: Ella

Men dom har ju knappt kontanter på banken ens..

2009-11-25 @ 10:48:11
Postat av: Eka!

Jodå det finns, jag har sett dom! Dom räcker iaf till en glassig lägenhet på söder, eller en fet villa i vånga! Och en ball bil!

2009-11-25 @ 21:47:40
URL: http://ekaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0