Trötthet, idel trötthet

Jag vaknade för ca 30 minuter sen. Har legat och sovit i soffan sen kl sex ikväll. Det är inte lätt att vakna halv elva på kvällen och inse att man sovit 4,5 timmar. Nattens sömn kommer antagligen inte bli så lång. Alltid ligger man på något konstigt och obekvämt sätt också, dessutom har man självklart linserna på sig när man somnar oplanerat i en soffa. För er icke-linsbärare kan jag meddela om att de torkar in och fastnar på hornhinnan om man sover en lite längre stund.

Nu är jag i alla fall vaken. Imorse var jag tvungen att gå upp 04.30, kanske var det därför jag var så trött?
Lite senare på dagen hade vi ett urflippat grupparbete i skolan. Det är en kul grupp jag har, det uppskattas självklart!

I eftermiddags agerade jag Lucia och vi tågade för Vånga PRO (glada pensioner). På söndag ska jag vara Lucia igen, även denna gång med min kör. Idag var första gången någonsin som jag har varit lucia. I kören går vi efter åldersordning och det blev min tur i år. Inte ens på dagis eller i skolan har jag fått vara annat än tärna!
I år är året jag får ha ljus på mitt huvud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0