SOTA 5 år

Idag är den exakt fem år sedan The Ark släppte sitt tredje album, "State Of The Ark". Vid den tiden var de fortfarande bara fem medlemmar i bandet, hösten 2006 blev Jens Andersson med i bandet på riktigt, efter att han i flera år hade spelat med dem.

Jag köpte självklart skivan första dagen den kom ut.. det var på den tiden då det ännu fanns fler än en skivaffär i Norrköping. När jag kom hem den dagen var dessutom min stereo ovillig att fungera. Så jag fick lyssna på min efterlängtade, nya skiva i en cd-freestyle. Det var på den gamla goda tiden! Nu har jag en ny stereo. Skivan är densamma och fortfarande bra.


I vår ska de släppa ett till album. Det blir då deras femte. De ska även spela på Peace & Love, självklart räknar jag med att åka dit. Även Krunegård spelar där. Jag vill bo i ett rosa tält med glitter och discokullor.

Här fick ni se en liten smula av den Ark-nördighet som finns inom mig. Det är trevligt att vara nörd.

Kommentarer
Postat av: Tuss

Det är trevligt att du är nörd

2009-12-28 @ 13:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0