Smör smör strålande smör

Min kropp känns mör. Efter en heldag på Linköpings badhus med Kristin, Lisa och Linnéa. Det var kul och man glömmer ofta att man kan åka iväg så kort och göra så lite för att få lite omväxling.
Jag har haft fullt upp i helgen och inte hunnit skriva i bloggen, men det är så tråkigt att läsa folks bortförklaringar om varför de är dåliga på att uppdatera bloggen, nu blev jag en av alla dem tråkig!

Jag försöker göra en julspellista på Spotify, men ack så mycket smör det finns! Varför finns det så otroligt mycket hemsk julmusik? Hur många artister finns det inte som har spelat in Jul Jul Strålande Jul? Den ena smörigare än den andre!


Kommentarer
Postat av: Ella

Frågan är då varför lyssna på julmusik bara för att det är jul? Varför gör alla människor det? Bara för att det är jul?

2009-12-07 @ 21:56:16
URL: http://eliskastrull.blogg.se/
Postat av: Eka!

Frågan är varför man ska vara så negativ? ^^

2009-12-07 @ 22:48:05
URL: http://ekaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0