Mycket att göra och lite ont i mitt öra

Onsdag, onsdag och onsdag. Vad har jag att säga om dagen? En härlig men lite stressig dag.. jag hann med att träffa lite kompisar mellan min föreläsning och jobbet. Senaste dagarna har det varit så mycket och jag är så trött, har saknat att faktiskt träffa vänner utanför skolan och jobbet, men det blir lätt så.
Om några veckor är det ju juluppehåll från skolan!

Sitter här och förbereder mig inför morgondagens seminarie, som handlar om kyrkans första tid. Alltså hur det var för de första kristna och hur omvärlden såg och behandlade dom. Spännande som bara den!
Därför måste jag fortsätta plugga nu!


Kommentarer
Postat av: Eka!

Lycka till! Ses på lördag, kören, tonår också kanske? Men det är hemligt att jag kommer då, så schhhh

2009-12-02 @ 23:29:46
URL: http://ekaaa.blogg.se/
Postat av: Sara

hur går det med bilder?

2009-12-03 @ 16:36:35
Postat av: sara

stressar jag dej?

2009-12-03 @ 16:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0