Mörtar som drömmer om tanter med kakor

Måndag, måndag och måndag. Imorgon är det tisdag. Det var klokt sagt va? Jag sa en till klok sak idag. Hanna sa att jag inte kunde både ha kakan och äta den, då sa jag att jag kunde ha två kakor. Inte heller så klokt. Men ack å ve, va gör väl de?

Idag har min nacke smärtat mig väldigt mycket, har känt mig som en tant. Men tanter kan ju vara trevliga och mysiga, så det gjorde inget. Imorgon ska vi ha julfest med jobbet. Jag är trött som en mört. Visste du föresten att en mört har drömmar?

Så här ser en mört ut.


Kommentarer
Postat av: Tuss

Det här inlägget var inte dåligt alltså!

2009-12-23 @ 14:42:53
URL: http://tussberglof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0