Julklappar och besök på museum

Det är onsdag idag va? Fick sova länge och sen ta bussen in till stan för att påbörja mina julklappsinköp. Känns skönt att vara i gång nu! Är klar med en och en halv person.. Då återstår bara alla andra!

När jag gjort av med lite pengar träffade jag (som så många gånger förr) Hanna och Ella. Vi utforskade Arbetes Museum, ett väldigt kul och gratis alternativ när man vill göra något.
Dom är fina de tjejerna. Jag gillar våran lilla treo.. Ella ska hursomhelst förflytta sig upp till de svenska fjällen i några månader, så det är nog ett bra tag tills jag får se henne igen.
Hon har i alla fall lovat att skicka en julklapp till mig! Jag ska tänka ut något riktigt bra att skicka iväg till fjällen.


Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare

tjusig jacka

2009-12-10 @ 15:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0