Hos Tuss står ingen sommar och väger

Är hemma hos Tuss nu. Sonja ska nog komma snart. Det ska bli mysigt!
Tuss är snygg! Jag har lockigt hår idag. Somnade med blött hår imorse. Jag har valt musiken som strömmar ut ur Tuss dators högtalarna. Jag valde "Sommaren Står Och Väger" med Markus Krunegård. Den är fin den!

Tuss berättar för mig att vissa som hänger i affären Monki är knäppa. Jag vet dock inte. Jag brukar vara där väldigt sällan! Jag har ju inget vettigt att skriva om nu.. jo föresten! Tidigare idag var jag på gudstjänst i kyrkan, efter den fick vi tårta. Mums tänkte jag!

Hittade bilder från förr på datorn. Här är en bild när jag står på Tuss hals. Än idag kan hon bli lite sur för det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0