Busstankar coh gamla VHS band

Vad gör man en sen fredagsnatt? Jo man sitter och lyssnar på Ingentings  ”Låt Floden Komma”. Har lyssnat på den hela veckan nu.. den är helt klart veckans favorit låt! Efter jobbet i afton, när jag åkte hem med bussen så träffade jag min kära vän Carro. Vi diskuterade om när vi egentligen lärde känna varandra, sånt är intressant att tänka på tycker jag!


Carro och jag när vi njuter av att tillbringa livet på Östgötatrafikens bussar.

Sen gjorde jag en liten bilfärd hem till ett hus där några vänner satt i en soffa. Min syster Sara var där. Nu ligger hon och sover i sitt rum, som nästan är bredvid mitt. I Vanliga fall bor hon i Uppsala. Men icke inatt. När vi kom hem så tittade vi på Livet är en schlager. Ett gamalt VHS band var vad vi använde oss av. När det var 10 minuter kvar slutade bilden att fungera på bandet. Så kan det gå med gamla VHS:er.

Nu ska jag banne mig sova! God natt!


Kommentarer
Postat av: Eka!

Hur lärde ni känna varandra då?

2009-12-12 @ 13:25:37
URL: http://ekaaa.blogg.se/
Postat av: carro

En väldigt fin resa ! <3

2009-12-13 @ 10:51:16
URL: http://bacoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0